Sommarjobb

Jag var ju som sagt på jobbintervju igår. Fast någon intervju vet jag inte om det va direkt, dom berättade om jobbet och det va mitt om jag ville ha det :) Så nu ska jag provjobba 3 dagar/nätter och se om det funkar bra och om jag trivs så fortsätter jag bara.

Jag ska hjälpa en handikappad kille i vardagen. Jag jobbar aldrig själv utan vi är alltid två tillsammans med killen. Den 23 maj ska jag provjobba första dagen, mellan 7 på morgonen och 5 på eftermiddagen. Nästa provdag är den 26 och då ska jag jobba kväll mellan 4 på eftermiddagen och 10 på kvällen. Sista provtillfället är den 30 maj och då ska jag jobba natt, 22-07 jobbar jag då.

Det känns skönt att ha ett jobb nu över sommaren och tjäna lite extra pengar! Jag jobbar som timvikarie, men jag hoppas att jag får ett schema så att jag kan se ungefär hur jag jobbar så att det blir lättare att planera med dagis för Lucas. Och sen får jaag ju räkna med att hoppa in ibland om någon är sjuk. Dessutom sa hon som jag pratade med att dom eventuellt behövde någon som kunde hoppa in ibland till hösten också så då kanske jag har möjlighet att jobba lite då också.

Bilder från i torsdags som jag tog på väg från dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback