Plugg & övningskörning..

Just nu sitter jag själv i längenheten. Läraren som vi har i programhantering är på någon resa så vi hade ingen lektion idag. Pluggar hemma istället och Lucas är på dagis.

Håller på med ett power point arbete som ska in om elva dagar. Man ska göra ett arbete i power point och man fick välja nästan vad som helst att skriva om. Så jag gör ett arbete om Italienresan som vi gjorde 2010. Vill ni läsa om resan så finns det en kategori i menyn som heter Italienresan juni 2010.

Om en stund ska jag övningsköra med mamma och sen ska jag hämta Lucas :)


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

hur blir det imorgon? när tror du att du hämtar lucas?

kan va bra för oss å veta när vi ska va färdiga tänkte jag mest på :)

2011-05-16 @ 14:47:31
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

okej :) vill du frtf va ute när du ser de "fina" vädret? ;)

2011-05-17 @ 08:56:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback