Mors dag

Igå var det ju mors dag och på morgonen fick jag tårta och choklad av Lucas ♥ Sen åkte vi ut till mormor & morfar och åt mat. Där va även mamma, Emma, mina 3 systrar, min morbror, moster och hennes man.
Mamma & Emma fick en inramad bild på mig, Frida, Sara & Mira. Dom har sagt ett tag nu att dom vill ha ett fint kort på oss alla 4 men inte tagit något. Så då fixade vi det i mors dag present till dem :) Sen fick mamma en tavla som jag gjort på datorn.





Vid 6 på eftermiddagen så åkte vi iväg och åt thai mat tillsammans med Johans föräldrar och syskon :) Carro fick en lite försenad födelsedagspresent av oss och Carina fick mors-dag present av Johan. Blev tyvärr inga bra bilder från dagen, men vi hade en mysig dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback