Måndag

Nu ska jag sova! Jag & Johan har precis sett på en film, "Life as we know it". Väldigt bra faktiskt :)
Hade ju första dagen på jobbet idag, och det gick bra. Jag var bara med och kollade vad som hände under en dag och lära mig. Ska dit på torsdag igen, då ska jag jobba kväll 16-22. Det verkar väldigt bra iaf, jag kan ju inte skriva så mycket om jobbet eftersom jag har tystnadsplikt som personlig assistent. Men det va en väldigt lugn dag, vi tog en skön promenad till stan. Till min förvåning gick dagen jättefort, jobbade ju 7-17 så jag trodde att det skulle gå segt men det gjorde det inte.

Orkar inte skriva så mycket nu. Har ju inga bilder från dagen så det får bli några från i söndags när vi var på Emaus :)


Lucas rider, först på Bianca och sen på Emmelie. Han tycker verkligen att det är kul att rida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback