Måndag morgon, första jobbdagen.

Godmorgon! När det här inlägget publiceras så jobbar jag. Första dagen som personlig assistent till en kille, ska jobba som timvikarie i sommar. Idag jobbar jag 7-17 vilket betyder att det blir en väldigt tidig morgon för mig & Lucas. Måste lämna Lucas på dagis redan vid halv 7 när dagiset öppnar och i vanliga fall är han på dagis vid 8 eller senare. Eftersom jag jobbar till 5 så hämtar min syster Lucas från dagis, vid 3 och så går dom till mamma & Emma :)

Blir nog inte så mycket mer uppdatering idag, kanske om jag orkar skriva ett inlägg ikväll när Lucas har somnat. Innan Lucas somnar vill jag ju mysa med honom!






Bilder som jag tog i lördags.

Tycker ni om bilderna? :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Tänk att min trädgård är så vacker!

Man blir ju lite hemmablind och då är det

bra med folk,som kanvisa dessa sköna

bilder.



Mormor.

2011-05-25 @ 11:48:23
URL: http://fridaaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback