Jobb, jobb, jobb..

När detta inlägget publiseras så har jag antagligen precis kommit hem från jobbet, jobbade ju som sagt natt som personlig assistent 22-07. Och nu ska jag vila en liten stund innan Emma kommer och hämtar mig 08.30 för då ska vi iväg och jobba, tvätta båtar. Mycket slit och ingen sömn, men pengar behöver man.

Blir troligtvis inte så mycket bloggande idag eftersom jag kommer behöva sova när jag kommer hem igen, ska jobba mellan 8.30 och 18 så efter det plus natten jag jobbade innan så behöver jag sova.

Lägger upp lite fler bilder från gårdagen så att det blir något inlägg iaf. Bilderna är från när vi kollar på båtar :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad du är duktig!! Heja heja!

2011-05-31 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback