Donken & kortspel

Igår kväll efter att vi hade kommit hem från mamma & Emma och Lucas hade somnat uppe i sängen så gick jag ut och träffade Emma, Tc & Becka :) Johan fick va kvar hemma eftersom Lucas sov. Det händer inte så ofta att jag är ute och hittar på något på kvällarna nu för tiden, speciellt inte på en måndag. Hittar jag på något så har jag alltid Lucas med mig, men inte igår. Vi hamnade på donken och käkade, satt ute eftersom Becka hade sin hund med sig. Tyvärr blåste det väldigt mycket så när vi hade suttit där och pratat en stund så fryste vi för mycket, så vi gick hem till våran lägenhet och höll Johan sällskap. Johan & Tc satte sig i soffan och kollade på tv medans jag, Emma & Becka spelade kort. Vi satt och spelade i flera timmar och när klockan va närmade 11 så gick dom hemåt. Blev en riktigt mysig kväll med mina fina tjejer (vi har kännt varandra sen 6.an och nu är vi 21) ♥ och Tc & Johan såklart.




Kommentarer
Postat av: nora, neo och eddy

ja, det var riktigt läskigt! Som tur var märkte inte ens Neo att jag blev rädd!



Jo, det är ganska mycket folk.. Men ibland är det ju sjukt mycket folk.. Dock lite tråkigt för jag får inte gå på unga gruppen. Jag är för gammal för det! Så jag vet inte hur mycket folk det är som går där! =(

2011-05-17 @ 16:46:59
URL: http://noraoneo.blogg.se/
Postat av: nora, neo och eddy.

jag vet inte riktigt faktiskt.. 22 kanske. Vet att de gjorde ett undantag för Lina förut och de har sagt till mig att jag inte får komma mer för jag är för gammal..

Har ett svagt minne av att de sa något med 22 när vi gick föräldrarutbildningen..

De brukar stänga typ veckan före midsommar.. =)

Säg till om ni ska dit någon dag, killarna känner ju varandra iaf! Så har de någon att leka med! ;)

2011-05-17 @ 18:11:02
URL: http://noraoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback