30 april

I lördags, den 30 april, va det valborgsmässoafton, marknad i Ed och min födelsedag. Så efter frukost, sång och paket gjorde vi oss iordning och åkte till marknaden.


På väg till marknaden


Vi kom dit ganska tidigt, så det va lagom mycket människor där. Sen fylldes de på med folk under dagen. Jag köpte sockar och ett smycke till min silverkedja som jag alltid har på mig. Lucas fick en ballong och ett par gröna shorts från Villervalla och så köpte Johan såklart godis.

Det va underbart väder ute, det va så varm att jag fick ta av mig tjocktröjan och gå i bara linne. När vi hade gått på marknaden en stund så började Lucas bli trött, så vi gick till Carro & Sebbes lägenhet och fikade :)

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Åh va mysigt med marknad. jag längtar tills våran marknad är. den är sista helgen i maj :) Kram

2011-05-02 @ 12:02:16
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va mysigt med marknad :)

2011-05-02 @ 12:51:55
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback