Förkylning och kort promenad..

Har inte hänt speciellt mycket idag.. Lucas är pigg, bara lite hosta kvar. Jag mår bättre idag men är fortfarande väldigt trött och förkyld. Jag har iaf orkat köra två maskiner med tvätt och tagit hand om disken som samlats på hög nu när vi vart sjuka. Orkat leka lite mer med Lucas idag också, men stor del av dagen har spenderats i soffan och vilat. Ännu en tråkig dag för Lucas men han roar sig ganska bra själv och förhoppningsvis kan vi hitta på nåt skoj i helgen.

Det har ju vart så fint väder i flera dagar nu och det känns inte alls kul att sitta inne.. Vill ju vara ute och hitta på roliga saker med Lucas! Har vart nära på att gå ut flera gånger idag, men kroppen har sagt nej. Men på eftermiddagen när Johan kommit hem från kursen så bestämde vi oss för att gå ut en kort sväng bara för att få lite luft och så att Lucas skulle få springa av sig lite. Så vi gick och matade fåglarna, tar bara 5 minuter att gå till hasselbacken där det finns många fåglar. Lucas tyckte att det va jätteskönt att komma ut och få springa :) Jag och Johan tyckte också att det va skönt, men vi är ju så trötta fortfarande. Fanns massa knoppar och blommor i hasselbacken, känns verkligen att våren är på väg!

Vi va bara ute i en liten stund, men den jobbiga förkylningen gjorde att jag och Johan va rätt trötta när vi kom in.. Blev massa mys i soffan, vi satt alla 3 och såg på bolibompa. Sen somnade Lucas vid 7 och sen dess har jag och Johan bara legat i soffan och sett på tv.
Det är ju inte så mycket roligt för er att läsa, så jag lägger in lite bilder från promenaden så blir de lite roligare.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback