1 mars...

Lucas har fortfarande feber och hosta.. Så det blev ju såklart inget dagis idag. Vid 4 kom Johans föräldrar hit :) Jag stod och bakade när dom kom så Lucas gick upp på sitt rum tillsammans med pappa, farmor & farfar och lekte :) När jag va klar med kakorna så kom Johan ner och så lagade vi mat medans Lucas lekte med famor och farfar :)

Vi lagade tacos med lax, vi har ju fortfarande kvar kryddpåsar som jag fick från buzzador. Det blev lika gott som förra gången! Lucas tycker också om det, fisken och ananasen är favoriten enligt honom :) Till efterrätt bjöd jag på chokladbiskvierna som jag gjorde tidigare.

Lucas har vart väldigt pigg under dagen, han har sprungit runt och lekt precis som vanligt typ. Han hade fortfarande hosta men febern hade gått ner till 37,6 under dagen så jag hoppades på att han skulle va på väg att bli frisk igen men nu ikväll blev hostan värre, mycket värre.. Han hostade så att han spydde en gång :( Och febern gick upp till 38,2.. Så han va trött och hängig innan han somnade vid halv 7..


Tacos med lax

Chokladbiskvier

Nu har jag sett på Sofias änglar och Den hemlige miljonären. Ska strax gå och lägga mig hos min lilla prins, han sover i våran säng som han alltid gör när han är sjuk. Imorn är jag hemma med Lucas fram till halv 3 sen kommer Johan hem från jobbet för min psykologilektion börjar 3.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Fy fasiken va gott allt såg ut! Speciellt beskvierna!

2011-03-02 @ 22:49:35
URL: http://www.mammasandraa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback