Torsdag..

Sitter just nu och tittar på lyxfällan, har pluggat inför psykologi provet imorn. Tidigare ikväll va pappa och min syster Frida här och åt mat, Johan gjorde grekisk sallad med kyckling, tzaztiki och vitlöksbröd.

I morse fick jag sovmorgon av Lucas, ända till halv 8. Skönt! När vi hade ätit frukost och jag duschat så gjorde vi oss iordning och gick till Emma Larsson, hon har precis flyttat så vi kollade på hennes lägenhet och satt och pratade en stund :) Lucas lekte med Emmas hund, Rocky.


Emma (som inte vill va med på bild) och Rocky :)


Kom hem igen vid 11 och då somnade Lucas och sov i ca 2 timmar. En liten stund innan han vaknade så började jag steka pannkakor som vi åt till lunch när Lucas vaknat. När vi ätit klart kom Emma och lillasyster Mira hit :) (En annan Emma, om ni undrar :P) Vi fikade lite och Mira fick mat och sen gick vi ut till lekplatsen, Lucas lekte en stud. När vi började bli kalla så gick vi hem till mamma & Emma.



Lucas lagade mat och lekte med bilar hos mormor & Emma :) Johan och mamma kom hem från jobben och så fikade vi på lite smörgås innan vi åkte hem.


Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback