Tisdag

Idag är jag lite piggare, fortfarande huvudvärk. Men det är väl bara att stå ut. Härligt väder är det iaf, det blir man glad av! Imorse regnade det dock när jag lämnade Lucas på dagis, men när jag gick hem från skolan så va det fint väder :) Jag och Lucas gick till lekplatsen och lekte, man måste ju passa på att njuta av det fina vår vädret! Sen mötte vi upp Johan när han kom från jobbet och så gick vi en sväng på stan innan vi gick hem. Jag köpte nya solglasögen.



Ikväll tände Johan grillen för första gången i år, han grillade kyckling och så gjorde han klyftpotatis och ugnsbakade morötter och tzaziki till. Supergott!


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu va gott med grillat! nu längtar ja ännu mer till sommaren

2011-03-30 @ 08:41:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback