Störande...

På onsdagar börjar jag ju inte skolan försen 3, men jag måste ju lämna Lucas vid 11 på dagis för att han inte ska komma mitt i vilan. Men idag när jag kom upp till skolan så sitter det en lapp på klassrumsdörren om att psykologi lektioenen är inställd.. Jag och Lucas hade alltså kunnat ha en heldag tillsammans i det fina vädret och hittat på roliga saker idag.. Men eftersom läraren inte har informerat om att lektionen skulle vara inställd så har hela dagen försvunnit... Jag vet ju att lektioner kan bli inställda pga olika anledningar, men hur svårt är det att skicka ett mail på first class om att lektionen är inställd? Jag har kollat på first class ett par gånger idag men det finns ingen information om att vi inte skulle ha psykologi idag.. Vi elever ska ju alltid informera läraren om vi inte kommer på lektionen, kan inte lärarna göra samma sak då om det inte blir någon lektion? Det är väl inte så jobbigt?!

Blir så trött på sånt... Aja, nu ska jag iaf hämta Lucas från dagis och så får vi iaf en liten stund ute tillsammans innan vi ska hem och laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback