Fortfarande sjuk...

Den här dagen har inte vart speciellt bra.. Kände mig lite piggare imorse än vad jag va igår, men mitt på dagen så kom febern tillbaka.. Fick iaf sovit en liten stund medans Lucas såg på film med pappa så efter det kändes det lite bättre igen, febern försvann men tröttheten och förkylningen vill inte släppa.. Johan är också sjuk fortfarande och har sovit ganska mycket under dagen.. Men medans jag sov så gjorde han lite våfflor till lunch, Lucas va nöjd när han fick våfflor med sylt och grädde! Det enda jag har orkat äta idag är en våffla.. Är inte sugen på mat alls..

Just nu sitter jag själv i soffan, Lucas somnade vid 7 och Johan somnade vid 8. Jag ska gå och lägga mig strax jag ochså, lika bra att sova så att man blir frisk någon gång.. Fredagens "middag" nu på kvällen bestod av en kopp med varm nyponsoppa. Gott, men de kanske inte är det man brukar äta på en fredagkväll.

Känns inte alls kul att sitta inne såhär länge när det är härligt väder ute.. Har så dåligt samvete för att jag inte orkar hitta på något skoj med Lucas, nu när han är pigg så är det ju jättetråkigt för honom när jag och Johan inte orkar någonting mer än att ligga i soffan.. Han roar sig ganska bra själv, men jag tycker synd om honom för han vill ju att vi leker med honom. Han har även försökt låsa upp ytterdörren flera gånger och klättrat upp i vagnen och väntat på att vi ska gå ut.. Min lilla prins ♥ Ja hoppas verkligen att vi mår bättre imorn så att vi kan gå ut!


Busungen!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Han e för go den lilla "busen".Dina kort vet du redan va ja tycker om men de e fortfarnde lika bra=)

2011-03-29 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback