Feber...

Usch, den här dagen hade vi lika gärna kunnat hoppa över.. Jag och Johan är dåliga båda två, feber och hosta.. Vi har vart helt slut hela dagen båda två, så Lucas har tyckt att vi har vart tråkiga. Det som är bra är att Lucas inte har feber längre, hostan har han kvar men han är piggare nu.
Jag har legat och frusit hela dagen, har haft två tjocktröjor på mig typ hela dagen.. Det enda jag har orkat göra idag har vart att ligga i soffan och kolla på tv. All den lilla energi jag har haft har gått åt till att ta hand om Lucas, bara att byta blöja har vart jobbigt då ja är helt slut i kroppen.

Tycker så synd om Lucas som har haft två tråkiga föräldrar idag, nu när han mår bättre så vill ju han leka och hitta på saker men vi har inte orkat någonting. Så han har fått roa sig själv.
Nu känner jag mig iaf lite bättre, är liite piggare och fryser inte nu. Är fortfarande trött och seg i kroppen och huvudet. Men jag hoppas att det vänder nu så att jag mår ännu bätter imorn och orkar leka med Lucas!

Ne nu ska jag lägga mig i soffan en stund till innan jag går och lägger mig. Lucas och Johan sover, Johan har legat uppe i sängen större delen av dagen och Lucas somnade precis. Ja ska se om jag hittar nåt litet att äta också, har bara orkat äta en liten skål med k-special och mjölk idag. Är inte speciellt hungrig men kroppen behöver ju mat för att bli frisk. Lucas har iaf ätit bättre idag än vad han gjort dom senaste dagarna, han åt massa yoghurt imorse och han åt nästan upp hela protionen med korv och makaroner till lunch, + lite mellanmål och sånt men han ville inte ha välling ikväll trots att han inte ätit så mycket på eftermiddagen. Hoppas att både han och jag är mer sugna på mat imorn.

Hopps ni har haft en bättre dag än vad vi har haft!



Bilder från igår när Lucas badade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback