Bussresa




Idag tog jag & Lucas bussen från Ed till Uddevalla. Eller Johan körde oss till bäckefors och så tog vi bussen därifrån så slapp vi byta buss. Johan skulle va kvar i Ed under dagen och greja i garaget.
Lucas har aldrig åkt buss så länge, han har bara åkt små korta turer i stan. Från Ed till Uddevalla tar det ju 1 timme. Jag hade köpt tablettask som muta till honom ifall han skulle bli rastlös eller arg, men jag behövde aldrig ta fram den. Han va jätteduktig och satt i vagnen hela tiden utan gnäll! Han pratade, skrattade, grejade med gardinerna och så ville han trycka på stop-knappen hela tiden :P
Jag tänkte att Lucas skulle sova på bussen, eftersom vi åkte vid 11 då han brukar sova. Men han somnade i en kvart på väg till bussen så då somnade han såklart inte igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback