Underbara sol!

Vilket underbart väder vi har fått idag! Äntligen lite sommarvärme :) Jag och Lucas  har redan var ute en sväng, direkt efter frukost och dusch så tog vi cykeln bort till mamma. Emmas föräldrar är på besök från Piteå :) När vi kom dit så satt dom och åt frukost så Lucas lyckades fjäska till sig ett ägg av mormor :P


Lucas och Mira lekte med bilar


Stannade inte så länge för Lucas behövde sova, så vi cyklade vidare till affären och handlade. Köpte massa gott som vi ska grilla sen i eftermiddag :) Blev två tunga kassar + ett blöjpaket som jag lyckades få med på cykeln. Va rätt varm när vi kom hem igen.. Men nu sover iaf Lucas och har gjort en stund, jag ska ställa mig och steka pannkakor nu tänkte jag. Så ska vi gå ut till lekplatsen och äta lunch när Lucas vaknar. Sen kommer Melissa, Marcus & barnen hit och grillar med oss i eftermiddag!


På väg hem från affären, bilden är tagen av min lillasyster Sara som kom förbi affären precis när vi skulle cykla därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback