Tråkiga tisdagen...

Usch vad seg jag har vart idag.. Klockan ringde kl 6 imorse, hade gjort vad som helst för att få ligga kvar men det va bara att gå upp.. Gjorde mig iordning och sen väckte jag Lucas och så åt vi frukost. Lämnade Lucas vid halv 8 på dagis och sen tog jag bussen till jobbet.

Städa båtar, städa båtar, städa båtar, städa båtar, LUNCH, städa båtar, städa båtar, städa båtar, städa båtar...
Visst låter min dag rolig??

Kom till stan igen vid 3 och så cyklade jag till dagis och hämtade Lucas. Efter det har vi bara myst i soffan framför barnprogram, Lucas va trött efter dagis och jag efter jobbet. Idag ska vi äta tacos, har vart sugen på de länge nu. Sen blir det väl någon film innan sängen.

Roligare inlägg än såhär blir det inte idag.. Inte ens några roliga bilder har jag.. Nu ska jag lägga mig i soffan igen och mysa med min lilla älskling innan han ska sova! ♥


Bild på mig från i söndags

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

DU ÄR SÅ FIN <3

2011-06-07 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback