Tillsammans med familjen

Blir en sen kväll idag också, igår gick jag och la mig strax efter 23 när jag hade sett klart 2 filmer. Nu är klockan redan halv 11 och jag funderar på att sätta på en film eller kanske något avsnitt av one tree hill innan jag lägger mig. Brukar ju lägga mig runt 10 i vanliga fall, iaf om jag ska upp tidigt dagen efter. Men jag & Lucas är lediga imorn igen så då får man passa på att ha lite längre egentid på kvällarna :) Båda mina killar ligger uppe och sover och jag sitter här vid datorn med musik i öronen och läser bloggar.

Idag har vi tillbringat dagen tillsammans med mamma/mommo, Emma & lillasyster Mira :) Dom kom hit förut vid halv 2 och så gick vi till stan. Kollade i lite olika affärer, provade lite kläder men jag köpte inget. Mamma & Emma köpte grejer till badrummet mm.



När vi hade gått runt på stan en stund så tröttnade Lucas och vi började bli hungriga så vi gick hem till mamma & Emma. Dom bjöd på mat & Johan kom dit efter jobbet :)




Efter middagen så åkte Johan och handlade och jag & Lucas tog en promenad hem. Där blev det lite mys framför barnprogram innan han somnade. Nu ikväll har det bara blivit slapp i soffan och slötittat lite på tv som vanligt, går ju inga roliga program nu för tiden..


Nej nu blir det ett avsnitt av one tree hill innan sängen!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback