Sandras student

Idag är det studenten här i uddevalla. I år hade jag "bara" en kompis som tog studenten. Det tråkiga va att det har vart så trist väder idag, regn och mulet. Men studenterna hade riktigt tur för det regnade inte när dom sprang ut och åkte runt i bilar.

Jag, Lucas & Becka gick till torget och kollade på alla studenterna och hängde på grejer på Sandra innan hon åkte iväg med sin klass på lastbilsflaket.



Lite blandade bilder innan Sandra kom


Världens bästa Sandra!


När Sandra hade åkt iväg med klassen så gick jag & Lucas med Sandras mamma hem till dom, skulle åka med henne till studentmiddagen. Lucas fick leka lite på en lekplats innan vi åkte så att han fick springa av sig lite.


Jag trodde att Lucas skulle bli sur och rastlös när vi va på studentmiddagen, men han lekte så nöjt med dom andra barnen hela eftermiddagen inne i Sandras lillasysters rum :)


God mat fick vi och Sandra fick massa paket :)

Hoppas att Sandra och alla andra studenter fick en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Lilla H

vilka härliga bilder minns det som igår

2011-06-10 @ 14:10:53
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

hihi lucas ser ju betydligt mycket mer road ut när han fick leka och springa runt än att sitta å vänta på att folket skulle komma hihi

kram kram

2011-06-10 @ 15:47:44
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Emma

Är det en Emmaljunga scooter 10 eller 11 ni har? SUPERFIN iaf:)

2011-06-12 @ 19:27:32
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback