Morgonmys hos mamma/mommo

Oj, klockan är redan halv 2 snart.. Vart tog tiden vägen? Jag skulle ju duscha innan Lucas vaknade tänkte jag och han vaknar strax.. Men jag fastnade framför datorn och grejade med bilder istället. Att man (jag) aldrig lär sig.. Borde ju gå in i duschen först och sen greja med bilderna så att tiden inte försvinner..

Vid 9 idag så köpte jag & Lucas jordgubbar och cyklade hem till mamma & Emma. Trodde att dom var vakna men det va dom inte, så vi råkade väcka dom. Vi hade med oss lite av Lucas gamla bebis leksaker till Mira och det va väldigt uppskattat av henne :) Lucas och Mira lekte på golvet en bra stund och sen åt vi frukost!

Tog en massa bilder på barnen när dom lekte så nu kommer det en liten bildbomb på sötnosarna! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback