Mitt i veckan

Sitter i soffan tillsammans med min lilla myskille och kollar på barnprogram. Han sitter nära och håller mig i handen, så mysigt! ♥

Idag blev det en mysig morgon, Lucas skulle inte vara på dagis försen 11 så vi hann äta en god frukost, se på barnprogram, duscha och leka innan :) När Lucas va på dagis så cyklade jag till körskolan för en körlektion, sen cyklade jag hem och slängde i mig lunch innan jag tog bussen till jobbet. Kom dit vid 1 och har städat båtar från de till 4.

Nu ikväll ska vi grilla kyckling och äta klyftpotatis till de. Blir nog en film också. Imorn är jag & Lucas lediga, såå skönt! Johan jobbar på förmiddagen sen är han ledig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback