Liseberg

På eftermiddagen vid 5 så åkte jag & Lucas till Liseberg tillsammans med mormor & morfar :) Morfar skulle se på allsången där så medans han kollade på det så gick jag, Lucas & mormor runt och åkte massa saker :) Lucas favorit va såklart farfarsbilarna men vi åkte även kaninresan, karusell & sagoslottet.

Vi började med att äta lite. Sen åkte vi farfars bilarna ett par gånger och karusell :) Hälsade på kaninen gjorde vi också. Det va lite läskigt i början tyckte Lucas men när han väl satt sig i kaninens knä så tyckte han att det va mysigt :) Vid 9 va Lucas trött och det började bli kallt så vi fikade lite och åkte hem igen.




Har vart en riktigt mysig dag! Men nu är jag supertrött så nu ska jag sova!! Johan har inte kommit hem än, han har vart och fiskat med en arbetskompis, dom åkte iväg efter jobbet. Så nu ska jag gå upp och lägga mig bredvid min lilla prins, han somnade som en stock direkt när vi kom hem förut.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Gud så kul och mysigt. och va fint kaninens hus var!

2011-06-21 @ 00:27:01
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

va snygg du va med dom gröna öronen ;)

2011-06-21 @ 11:35:07
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback