Italienresan, dag 4 i huset, 23/6-10

Godmorgon, sitter hemma och gör inget speciellt just nu. Låter roligt va? :P Lucas ligger uppe och sover, han somnade nyss och Johan jobbar. Jag undrar vart det fina vädret är, det skulle ju va fint idag men ute är det mulet.. Jaja, det regnar inte iaf. Idag har vi inga större planer, ska ut till torp och köpa studentpresent till imorn och sen vet jag inte vad vi ska göra. Nu tänkte jag passa på att lägga upp lite fler bilder från Italienresan som vi gjorde i juni förra året. Jag vet liite sent men bättre sent än aldrig. Har lagt upp en del bilder redan, vet inte om ni är intresserade av att se bilder från resan? Men jag vill ändå ha upp dom på bloggen. Vill ni kolla på tidigare bilder från resan så kan ni klicka här, för er som inte vet så åkte vi bil till Italien tillsammans med mamma, Emma & mina systrar och så hyrde vi ett hus i Italien tillsammans med Emmas familj :) Så det finns en del bilder om man vill se, från olika utflykter vi har gjort. Som sagt, klicka här om ni vill se!


Nu kommer det bilder från dag 4 i huset.


Morgondopp i poolen


Vi åkte ner till staden Lucca igen och gick runt och kollade, åt lite glass och kollade i affärer






Lite mer utsiktsbilder från "vårat" hus


Kvällsbad i poolen


En trött liten kille efter dagens utflykt


Vill du se fler bilder från Italien resan så kan du klicka här! och lämna gärna en kommentar eller två :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser så härligt ut :) och Lucas var så liten sötnosen. Det går så himla fort!

2011-06-09 @ 13:10:08
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback