Ikea

Nu är vi hemma igen, eller vi har vart hemma en liten stund. Men det va först nu jag kunde sätta mig ner. Vi åkte till Ikea förut vid 11 och kom dit strax efter 12. Då började vi med lunch innan vi gick runt på övervåningen och kollade. Jag "lånade" två handdukar som jag la i kundvagnen för jag tänkte att Lucas kunde sova en stund eftersom jag hade missat sin sovtid hemma. Han verkade lite trött så jag la honom i vagenen, men han tänkte då inte sova så efter att han hade ställt sig upp i vagenen ett antal gånger så gav jag upp och han fick gå själv.





Lucas va nöjde med att gå runt och kolla och han lyssnade väldigt bra när jag sa till honom att stanna :) Men sen blev han tröttare och fick sitta i vagnen och måla :) Vi gick runt på ikea i flera timmar och kollade, mamma & Emma skulle ha en del saker som garderob och soffbord men jag skulle inte ha något speciellt förutom glas.



I slutet en stund innan vi var klara så blev Lucas jättetrött och ledsen eftersom han inte hade sovit idag. Så jag fick bära honom samtidigt som jag puttade på den tunga vagnen.. Han somnade i min famn och sov där i 1 timme, mysigt var det men mina armar va som spagetti efteråt :P



Jag köpte 12 glas, 12 mat talrikar, 12 djupa talrikar, 2 doftljus, tandborstmuggar och burkar. Vad mamma & Emma köpte orkar jag inte räkna upp för de va en del, men dom köpte iaf garderob och soffbord. Sen blev det mat på donken innan vi åkte hem.


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken underbar dag som alltid när ni är ute med eran familj :) Tror jag flyttar till er nästa helg, haha :D

2011-06-17 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback