Ibland blir man förvånad över hur mycket dom kan

Godmorgon. Sitter vid datorn och läser några bloggar, Lucas sitter på golvet precis bakom mig och leker :) Johan vet jag inte vad han gör..

Imorse vaknade Lucas vid halv 7 som vanligt, han gick upp och började leka medans jag och Johan låg kvar och halvsov. Lucas lekte en stund med bilarna borta i myshörnan men sen tog han med massa bilar och kom upp i våran säng med dom. Han körde med bilar på mina armar och på mitt huvud och klättrade på mig, väldigt lätt att sova då :P

När vi väl bestämde oss för att gå upp så skulle jag ta min ängel och hänga på halsbandet igen (tar alltid av halssmycket från halsbandet på kvällen och lägger det på hyllan över sängen). Men nu låg det inte på hyllan så jag antog att det va Lucas som hade vart där och grejat. Så jag frågade honom vart ängeln va, men jag räknade inte med att han skulle komma med den. Jag letade i sängen men hittade den inte, tänkte att jag nog inte skulle hitta den igen eftersom den är så liten och kunde ligga vart som helst på övervåningen..

Precis när jag gav upp letandet så kom Lucas och sa "Hä e ängel" och han höll faktiskt i ängeln.
Jag blev så chockad för jag trodde inte att han visste vad jag letade efter och jag trodde absolut inte att han faktiskt skulle hitta den åt mig. Jag blev så glad och Lucas va så stolt när jag sa att han va duktig och hittat ängeln åt mig!


Min duktiga stora kille ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

sötnosen!

nu va de så länge sen vi sågs så ja kommer typ inte ihåg när de va :p

<3

2011-06-11 @ 12:13:24
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback