Halvledig..

Godmorgon, eller god förmiddag kanske?!  Lucas har precis somnat och sover förhoppningsvis i 2 timmar. Vi är typ lediga idag, iaf fram till kl 3. Då ska Lucas till dagis och jag ska till jobbet (handikappboendet) och skriva på papper inför sommaren och så skulle jag vara med på ett personalmöte för att få träffa dom som jobbar där och lite information. Så Johan hämtar Lucas på dagis vid 5, jag är troligtvis klar på mötet vid 5 men det är lika bra att Johan hämtar på dagis om det skulle dra ut lite på tiden.

Nu på morgonen har det vart lugnt här hemma, vi är ätit frukost, sett på barnprogram och badat :) Hade tänkt gå ut en sväng egentligen men det regnade och jag orkade inte dra på massa regnkläder när vi ändå bara skulle hinna vara ute en liten stund innan Lucas skulle sova igen. Vi kanske hinner gå ut en liten sväng sen efter lunchen istället.

Nu ska jag faktiskt sätta på en film och bara slappa i soffan, får unna sig lite vila när man är ledig och lillprinsen sover! Hoppas ni får en bra dag!



Bilder från lekplatsen igår eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo vi köpte en begagnad 09 grön på blocket. Jag ville ha 2011 den gröna , men ALLA var slut, och Emmaljunga har slutat tillverka den gröna i 11 och den gröna kommer man först kunna köpa igen när 2012 kommer ut. så de va tyvärr därför vi köpte den begagnat. ja vill gärna ha en ny . och jag älskar den blåa med men de gjorde inte min sambo..

2011-06-14 @ 12:18:23
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

gillar lucas oxå å jaga fåglarna de gör vincent me så blir han skit arg för dom flyger iväg :p

2011-06-14 @ 18:48:56
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback