Jobbkvällen blev en hemmakväll

Skulle egentligen vart på jobbet nu och jobba 17-22, trodde jag, det stod det på mitt schema. Men när jag kom till jobbet så hade det tydligen blivit fel på schemat, för enligt schemat så var det tre som skulle jobba men det är bara två som ska jobba på kvällen. Så jag fick cykla hem igen, men det gör inget för mig för då får jag en kväll tillsammans med Johan. Jag jobbade ju kväll igår och så ska jag jobba kväll måndag-söndag i veckan som kommer nu så idag ska det bli skönt med en hemmakväll!

Idag har vi vart hos Johans föräldrar, kom dit vid 11 och sen vid 12 kom Johans mormor, morfar och moster med familj. Lucas fick presenter och så fikade vi på tårta :) Blev även bjudna på god mat innan vå åkte hem vid halv 4.

Blev inte så mycket bilder tagna idag och jag har inte hunnit tömma kameran till datorn än. Så det får bli några bilder från i onsdags kväll istället när jag & Lucas gick ut för att möta pappa när han kom från jobbet, och Lucas fick prova sin cykel ute för första gången! Då var han lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback