Gissningstävling!

Varför ska det regna just idag? När vi ska ha kalas för Lucas.. Ja ville ju ha sol. Men men det blir nog bra ändå. Håller på att baka, har gjort de hela morgonen. Började med att göra två tårtbottnar och nu har jag precis slängt in en plåt med muffins, ska göra en plåt till med muffins sen. Efter det ska jag fixa glasyr till muffinsen och dekorera tårtorna.
Ska även hinna med att duscha, fixa iordning mig lite, duka och göra en tacopaj innan klockan blir 2 och kalaset börjar. Tur att jag får hjälp av Johan :)

Kommer antagligen inte bli så mycket uppdaterat idag när vi har kalas, så jag tänkte lägga in en liten gissningstävling. Imorn ska jag & Lucas till bvc för 2 års kontroll så jag tänkte att ni skulle få gissa på hur mycket Lucas väger nu och hur lång han är!

Tävlingen håller på fram till kl 18 imorn (18/7)
Så gissa på nu, den som kommer närmast blir länkad på bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Härligt med en massa gott och kalas! Hoppas Lucas får en bra dag.



Jag tror att Lucas kommer att väga 14,5kg och vara 91cm lång :)



Kram min fina vän

2011-07-17 @ 13:36:13
Postat av: Mormor

Lucas väger 14,1 kg och är 91 cm lång.



Hälsningar Mormor.

2011-07-18 @ 11:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback