Mysfredag

Nu ska jag gå och lägga mig, Lucas sover redan och Johan har inte kommit hem än. Han åkte iväg med Fredrik efter jobbet för att kolla på en bil, sen stannade han och drack kaffe när dom kom tillbaka till Fredrik igen.

Idag har det inte hänt så mycket, jag & Lucas är fortfarande lite snuviga men vi är iaf mycket piggare och förkylningen har typ släppt. Men idag har vi haft en mysdag hemma, kollat på tv, byggt med lego, kört med bilarna, bakat och vart ute i regnet :)

Igår kom Emma hit på förmidagen, så gick vi till stan och åt lunch och kollade i affärer en stund :) När vi kom tillbaka till våran lägenhet så kom Tc hit och en stund senare kom Johan från jobbet. Vi bestämde att vi skulle grilla så vi tog en sväng ut till torp och handlade lite mat. Blev en trevlig kväll, Sofia & Andreas kom också och åt tillsammans med oss :) (Jag, Emma & Sofia gick i samma klass på naturbruksgymnasiet, Emma träffar jag ju ofta men Sofia va ett bra tag sen jag träffade så det va riktigt kul att hon kom!) God mat, gott att dricka, trevligt sällskap & mycket skratt :)

Har ju inte blivit så mycket uppdaterat här på bloggen i veckan eftersom vi har vart sjuka. Men nu blir det förhoppningsvis lite bättre, iaf efter helgen. Imorn ska vi städa, handla och baka, sen på kvällen jobbar jag. Och på söndag är det 2-års kalas för Lucas :)


Baka muffins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback