Förkylning...

Ursäkta för den dåliga uppdateringen på bloggen.. Vi har vart förkylda alla 3 här hemma så det har inte funnits någon ork till att blogga. I helgen var det Johan som var förkyld och på måndagen var han hemma. Jag var fortfarande frisk på måndagen så jag passade på att åka ut till torp med Lucas & min mormor, visste ju inte om jag också skulle bli liggande med jobbig förkylning sen. Och vi behövde verkligen storhandla på ica och köpa presenter till Lucas. Kände att det var lika bra att göra de i början av veckan ifall ja skulle bli sjuk, och det va tur för nu är det jag som är jätteförkyld..

Blev förkyld igår, det är så typiskt för vi har/hade en del planerat denna veckan. Igår tryckte jag i mig alvedon, halstabletter och nässpray och gjorde det jag hade planerat för jag hatar att ställa in saker. Så igår hade jag körlektion och sen åkte jag till färgelanda tillsammans med Emma, (Lucas va hos mormor) jag skulle på möte på mamma & Emmas jobb om att bli kontaktperson. Mötet gick väldigt bra, så nu ska jag bli kontaktperson och det känns bra att kunna hjälpa människor som behöver extra stöd! Resten av tisdagen spenderades ute hos min mormor tillsammans med Emma, mamma, Lucas, Mira & Frida. Vi åt god mat och jag passade på att vila en stund medans Lucas lekte med moster Frida.

Idag fick jag därimot tyvärr ställa in det jag hade planerat.. Lucas har hostat större delen av natten så vi har inte sovit så mycket. Och jag är fortfarande förkyld så jag kände att jag verkligen inte orkade ha körlektion på morgonen. Sen hade vi tänkt träffa Melissa & barnen idag men det fick vi också ställa in för jag hade ingen ork till det och så ville jag ju inte smitta ner dom. Tråkigt att behöva ställa in saker men det kommer ju fler dagar.

Nu känner jag iaf att det börjar gå åt rätt håll, jag är fortfarande trött och snuvig men det känns lite bättre efter att ha vart hemma och vilat hela dagen. Lucas och jag har myst i soffan och kollat på barnprogram. Så imorn hoppas jag på att jag är piggare för jag måste verkligen städa lägenheten. På lördag måste jag baka för på söndag är det kalas för Lucas!

Oj vilket långt inlägg det blev med mycket text. Jag som bara tänkte titta in och visa att vi lever.
Jaja, hoppas att ni mår bättre än vad jag gör! Blir bättre uppdatering här när jag är piggare!


Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Min fina fina vän, hoppas ni kryar på er snart! Kramar från oss i Västerås.

2011-07-13 @ 22:15:58
Postat av: Anonym

Sv: jag beställde den från Ellos och ja det fanns i andra färger (för killar) :)

2011-07-14 @ 09:41:31
Postat av: Frida

Krya på er!



sv: haha, jo jag kan räkna, men jag hittade en jordgubbe senare så sammanlagt blev det tre! ;)



ne, jag har bara två gula nagellack, ett mesgult och ett starkt gult :)

2011-07-14 @ 12:06:25
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Sv: Okej, jo det är inte alltid Novalie heller dricker upp sin välling och ibland dricker hon upp allt :) så nu kör vi på vällingen igen för hon sov hela natten inatt :)

2011-07-15 @ 10:32:34
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Go' kväll go' kväll.



För inte alls så länge sedan var du med i en tävling inne på min blogg och därför vill jag tipsa dig om en ny toppen grej som jag har på gång. Hela 14 vinnare, så din chans är stor.. och nej det handlar inte om några småsaker. Kika in så får du mer information.



Önskar er en mysig fredag.

Kram

2011-07-15 @ 20:54:11
URL: http://chicmommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback