Mira

Idag har jag lekt fotograf. Mamma & Emma ville att jag skulle fotografera Mira och det gjorde jag ju såklart! Jag tar ju hur mycket bilder som helst varje dag, men jag har aldrig tagit såna här bilder förut. Tar ju bara random bilder i vardagen i vanliga fall, men det var väldigt kul att ta såna här kort också! Även om jag inte är något proffs, men man lär så länge man lever. Jag hade med mig stativ, kamera, självutlösare & en extra blixt och sen tog vi det som fanns hemma.

Det blev en del bilder, kommer inte lägga ut alla nu. Men här får ni ett litet smakprov :)
Jag är ju som sagt inget proffs på sån här fotografering, men om man bortser från den lite skrynkliga bakgrunden så blev väl inte bilderna helt värdelösa för att vara första gången?!

Vad tycker ni om bilderna? Och är inte min lillasyster världens sötaste?!


Söta lilla Mira var så duktig under fotograferingen

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

naw så fina bilder hon är ju så söt me =)

du får gärna ta bilder på Linus om du vill å vincent me såklart :)

2011-07-07 @ 07:49:24
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra

Dem blev ju jättefina :) så söt hon är!

2011-07-07 @ 09:01:48
Postat av: Lina

Jättefina bilder!

2011-07-07 @ 12:31:22
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback