Måndag

I måndags var jag & Lucas hundvakt på förmiddagen. Becka skulle klippa sig så Nova kom hit under tiden :) Lucas tyckte att det var jättekul när Nova va här, men Nova var nog inte lika road men hon va väldigt snäll mot Lucas iaf.



När Becka var klar hos frisören så kom hon & Emma hit med thai-mat som vi åt till lunch. Och sen var dom här under eftermiddagen, vi pratade och hade trevligt och både Emma & Becka målade tillsammans med Lucas :)



När Johan kom hem från jobbet så åkte jag till jobbet. Lite segt denna veckan eftersom jag jobbar kväll varje dag så hinner jag knappt se Johan på dagarna alls eftersom han jobbar 7-16 och jag jobbar 17-22. Så direkt när Johan kommer hem så åker jag. Men det är bara denna veckan och sen har Johan semester så då kan vi hitta på roliga saker tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback