Fest

I lördags efter att vi vart och badat så cyklade jag till jobbet, 17-22. Lucas åkte till sin mormor där han skulle sova. Och Johan tände grillen och fixade för fest. Vid 6 började det komma lite folk och dom grillade, drack och pratade. Sen vid 10 kom även jag hem och va med på festen, jag åt lite av de som va kvar från grillningen och så blev det några cider under kvällen. Vi gick ner på stan lite senare på kvällen, hemma hos oss va vi 15 stycken men när vi kom ner på stan så splittrade vi på oss lite och vi gick till lite olika ställen. Hälften gick in på någon krog och jag och dom andra gick runt på stan och på tivolit :) Blev en riktigt lyckad kväll!

Lite bilder från när vi va hemma hos oss, blev inga bilder på stan

Kommentarer
Postat av: TiGr

Fina Fiaa och Bus! Synd att du jobbade när jag var nere i stan, hade velat säga hej.. <3

2011-08-01 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback