Bad på Funcity (2/7-11)

Här kommer det en bildbomb från badet på Funcity. Det var så fruktansvärt varmt så vi badade en bra stund första dagen :) Både vi vuxna och barnen hade jätteskoj!


Det var hur varmt som helst! Redo för bad!



Först badade vi i barnpoolen och åkte dom små vattenrutchbanorna :)
Sen gick vi över till den stora poolen och åkte dom lite större banorna, det var roligt för både stora och små. Lucas skrek hela tiden "åka mer, åka mer".


Superskoj!


Stackars Melissa fick sitta i värmen,
hon fick inte bada pga kejsarsnittet så hon var på land med Linus och alla våra grejer.


Två färdigbadade killar ♥


Johan köpte slush efter badet,
och jag lyckade såklart få världens brain freeze, 2 (!) gånger.. Hur fan lyckas man, faan va ont det gjorde.. Jag har aldrig fått de förut.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Mamma till 2 prinsar

måste ju säga att bilden på mig va jävligt het hurru haha jag dör!

2011-07-05 @ 21:44:26
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Ni ser ut att ha haft det jättehärligt!



Ses jättegärna någon dag. Vi är lediga för det mesta tror jag kommande veckorna.

2011-07-06 @ 02:22:45
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback