Ensam hemma..

Sitter just nu ensam i soffan. Johan åkte till jobbet innan jag vaknade imorse. Klockan 06.40 ringde min klocka och jag gick upp och gjorde mig iordning. Lucas låg fortfarande och sov, varför vaknar han alltid tidigt dom dagarna vi inte behöver gå upp tidigt (?) men när vi ska upp tidigt då ska han minsan sova länge..
Fick iaf väcka honom när jag hade sminkat mig och klätt på mig, så åt vi frukost och sen tog vi på oss varma kläder och gick till dagis.

Lucas va lite fundersam när vi kom dit, han har ju inte vart där på tre veckor. När han såg fröknarna så blev han lite blyg, han höll ena handen framför ögenen och log lite busigt. Sen gömde han ansiktet mot min axel, sötnos ♥ Men när Marita skulle ta honom så protesterade han ite iaf, skönt att han inte blev ledsen när jag gick iaf!

Var väääldigt tyst när jag kom hem igen. Har ju vant mig vid att ha en liten buse som springer runt och leker hela dagarna. Lucas har vart på dagis i 2 timmar nu och jag saknar honom jättemycket redan. Har gjort dom sakerna som jag skulle göra hemma redan och har satt på One tree hill nu för att det inte ska va så tyst.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra fram till 1-halv 2 när jag ska hämta honom.. Det är ju drygt 3 timmar kvar, jag kommer ju bli galen av ensamheten och tystnaden.. I eftermiddag ska vi iaf hem till Melissa, Marcus och Vincent :) Ska bli trevligt, ska käka och planera inför en utflykt som vi förhoppningsvis ska göra tillsammans i sommar!

Funderar på att ta fram mina målargrejer och börja med en tavla eller nåt, det får ju iaf tiden att gå.


Saknar min prins!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

härlig bild lilla charmtrollet :)

vi ses om några timmar <3

2011-01-10 @ 10:29:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram!

2011-01-10 @ 13:01:30
URL: http://ellminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback