Programhantering

Sitter på lektion just nu, eller vi har en kort rast nu. Har programhantering, valde den här kursen mest för att få poängen. Har haft lektion i en timme nu och än så länge har vi svarat på några frågor om sånt som är helt självklart (för mig iaf), typ vilken tangent använder man när man vill markera flera filer samtidigt. Vääldigt avancerat.. Men jag hoppas att det blir lite andra saker lite längre fram i kursen, för det hade ju vart kul att lära sig sånt man inte kan om datorn.

Är en kort dag i skolan idag för mig iaf, slutar redan klockan 11. Kan inte hämta Lucas på dagis försen 1-halv 2 eftersom dom sover på dagis, så jag tänkte gå till frisören och kollaom dom har tid idag. Dom har drop in så jag hoppas att det är ledigt när jag kommer dit. När jag har hämtat Lucas från dagis så ska vi upp till Melissa och Vincent en sväng :)


Saknar min busunge!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

härlig min han gör =)

vi ses snart!

2011-01-24 @ 11:13:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback