Mysmorgon!

Mys i soffan med min lilla älskling har det vart på morgonen! ♥ Jag fick en sovmorgon idag, till halv 8 :) Idag börjar jag inte försen klockan 3. Skulle ha börjat tidigare men den lektionen började inte försen nästa vecka.

Lucas skulle egentligen vart på dagis redan vid 10, men eftersom jag börjar så sent så vill jag ju ha honom hemma och leka & mysa :) Så han får komma till dagis lite senare, men de gör inget för han ska va där enda till klockan 5.


Såhär ligger min älskling nu ♥ (Bild från någon dag sen)


Nu ska jag ta fram fingerfärg, kanske slänger ihop en trolldeg också vi får se. Men fingerfärg ska vi måla med iaf :) Sen vet jag inte vad vi ska göra. Kanske går ut en sväng. Hoppas ni får en bra dag!



Mammas älskling!




Uppdatering: Lucas tröttnade ganska snabbt på fingerfärgen, han målade en teckning men sen blev han arg för att färgen inte gick bort från händerna. Så han fick ta en dusch istället och nu leker han med leksaksmaten och dukar på bordet :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja visst är de härligt när dom visar sitt bästa humör ;) speciellt tidigt på morgonen då blir man ju själv på toppen humör :P

hoppas ni får en mysig dag :)

2011-01-12 @ 09:51:45
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

nemen visade han oxå sitt humör idag ;)

tänkte att vi kunde göra såna avtryck vi pratade om sist me gips du vet på fredag om du vill? :)

2011-01-12 @ 19:49:09
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: ja vet inte riktigt men han har 92 i nästan alla kläder.. Vet bara att han var 80.5 för 3 mån sen. Alltså när han var på 1årskontrollen.

2011-01-12 @ 21:15:59
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback