Gårdagen

Igår efter att Lucas hade sovit på förmiddagen så tog vi på oss varma kläder och gick ut i solen :) Först blev det lung på donken, vilket Lucas tyckte var väldigt gott.


Lunch på donken

Sen gick vi och kollade lite i affärer, jag skulle köpa mappar till skolan så jag har ordning på mina papper. Så det köpte jag 3 stycken. Sen hittade jag även ett pennfack som jag köpte, har redan ett men det är väldigt litet och går knappt igen med allt som jag har i det. Köpte med några överstrykningspennor. På vägen till kassan så fastnade jag på barnavdelningen på åhlens, hittade en pyjamas och en jättefin tröja som jag inte kunde låta bli att köpa till Lucas + tre par sockar. Sen lyckades jag ta mig till kassan utan att plocka till mig något mer :P Pyjamasen köpte jag för pengarna som Lucas fick av sin gammelmormor på sin 1½ år dag :)
Sen gick på på en promenad, kollade på fåglar som ni såg i tidigare inlägg innan vi gick hem.


Mappar, pennfack och överstrykningspennor

Lucas nya tröja

och sockar

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu så fin den tröjan va =)

2011-01-21 @ 13:55:20
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Vad fin den tröjan var! :)

2011-01-21 @ 13:59:39
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: sofias kusin lisa =)

Åh snygg mapp med blommor. Man måste ha sånna snygga grejer när man pluggar.. Annars äre inget kul.. Ska köpa sån jag med =) Söt Lucas va i sin nya pyjamas med. Hihi

2011-01-21 @ 19:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback