Dagiskillen!

Igår va ju Lucas på dagis igen efter 3 veckors jullov. Jag trodde att han skulle bli lite ledsen när jag lämnade honom där. Men som jag skrev i tidigare inlägg så var han bara lite blyg när han kom dit men när jag skulle gå så sa han ingenting.

Han blev glad när jag kom och hämtade honom igen. Fröken Marita berättade att Lucas hade vart nöjd och glad hela dagen och gått runt och lekt och pratat hela tiden! :) Sånt blir man så glad av att höra som mamma, för det är ju inte kul att lämna sina barn varje dag men om man vet att dom har det bra och är glada under dagarna så blir det mycket lättare. Så skönt att han trivs på dagis!


Min duktiga prins! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

:) Lucas är så trygg och glad och go för att han har en så väldigt bra, mysig och klok mamma och pappa likaså :) Kram

2011-01-11 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback