110124

Gud va jag är trött nu.. Har inte gjort speciellt mycket idag men är ändå trött så jag ska strax sova.
Idag har jag ju vart i skolan som jag skrev i tidigare inlägg. När jag slutade vi 11 så gick jag hem och käkade lite lunch innan jag gick och mötte Frida på stan. Hon följde med till frisören, det va ju drop in och jag hade turen att ingen va där så hon kunde klippa mig med en gång. Va ju första gången jag klippte mig där och hon va jätteduktig! Tog bara topparna idag, för att få bort det slitna. Va ett bra tag sen jag klippte mig nu så de behövdes!

Sen gick vi till Åhlens en svän ginnan jag gick och hämtade Lucas på dagis :) Han hade vart glad idag på dagis också, förutom när han ramlade i snön.. Han hade ramlat med ansiktet före ner i snön så han hade ett stort rött märke i pannan och ett rött märke på kinden, stackars min älskling ♥ Var som tur va inga sår utan bara rött och lite skrapat.. Gick hem och lämnade lite grejer och sen tog vi bussen upp till Melissa och Vincent :) Ungarna lekte och vi morsor satt i soffan och pratade. Senare på eftermiddagen kom Johan & Marcus från jobben och då beställde vi pizza till alla utom mig för jag beställde en kycklingsallad istället.



Busungarna!


Nu ska jag sova, skola och dagis imorn igen!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack för igår! =)

2011-01-25 @ 07:10:57
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Simone H

så söta foton :)

2011-01-26 @ 11:43:35
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback