110112

Idag började jag ju skolan sent, klockan 15.10 började min lektion. Under dagen idag så har jag och Lucas lekt med bilar, målat med fingerfärg och sett på barnprogram :) När Lucas hade sovit på förmiddagen så åt vi lunch och sen lämnade jag Lucas på dagis strax efter 2 och så tog jag bussen till skolan. Hade psykologi A idag, eftersom det var första lektionen så gick vi mest igenom vad kursen skulle bestå av.

Eftersom jag slutade 10 över 5 idag så hämtade Johan Lucas från dagis, det har i stort sett alltid vart jag som gjort det eftersom jag alltid slutat tidigare än Johan. Men nu kommer Johan hämta Lucas varje onsdag då jag slutar sent. Nu på eftermiddagen tog jag hand om disken och sen fixade vi mat. Lucas somnade vid halv 8, han va lite busig idag när han skulle lägga sig. Oftast är det bara att ge honom välling nere i soffan, borsta tänderna och sen gå upp och lägga honom i hans säng. Då brukar han somna direkt eller efter ett par minuter utan att vi sitter bredvid. Men idag när Johan hade gått ner igen så gick han upp och började leka med sina leksaker :P Busunge, jag gick upp och la honom i sängen igen och då tog det ca 10 minuter innan han somnade för han låg och pratade lite.




Måla med fingerfärg :)


Busunge!


Nu ska jag strax sova! Imorn har jag lektioner mellan 10.40 och 15.00. Denna veckan har gått väldigt fort, imorn har jag två lektioner och på fredag är jag ledig så då ska jag och Lucas träffa Melissa och Vincent på dagen och sen på kvällen när Marcus och Johan kommer från jobben så ska vi äta tacos och se på lets dance tillsammans :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, härlig bild med blöjan :)

2011-01-12 @ 23:19:09
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

älskade unge :) han ser så fascinerad ut av det gröna på fingret :D

2011-01-13 @ 06:50:37
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Alina♥

hahah, bara för go´unge! supersöt!

2011-01-14 @ 09:58:53
URL: http://ahaalina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket :) Ska bli superkul!



Va fin Lucas var med blöjan på skallen, hihi :)

2011-01-14 @ 11:57:01
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback