1 Januari 2011

Det nya året har startat på ett väldigt bra sätt! 1 Januari 2011 började med sovmorgon ända till 8 :) Vi myste i sängen en stund innan vi gick upp och åt frukost. Under morgonen så lekte jag och Lucas massor, han dukade upp med talrikar, muggar och mat på vardagsrummet och så fick jag smaka :) (har lagt upp filmer i ett tidigare inlägg, ni kan se dom här)

Lucas somnade vid halv 12 och då såg jag lite på One tree hill. När Lucas vaknade åt vi lunch och sen vid halv 3 kom Melissa, Marcus och Vincent :) Lucas & Vincent har lekt hela eftermiddagen, full fart hela tiden och lite småbråk då och då :P Vi vuxna spelade BUZZ, det blev ett x-antal omgångar och det var väldigt roligt! Blev en fika också, kladdkaka som Johan hade bakat och Lucas åt med hela ansiktet. Helt plötsligt var klockan halv 7, tiden gick väldigt fort men det gör den ju när man har roligt :) Så gick Melissa, Marcus och Vincent hemåt och jag och Lucas såg på barnprogram. Sen blev det välling för Lucas och han somnade som en stock vid 8.


Buskillar och buzz-spelare

Vincent spanar in buzz

Tjuvkikar ut på gatan

Vincent försökte få upp bilen för trappan :P

Vila, i 2 sekunder?

Fika

Gott med kladdkaka!

Sötnosarna

Vila på golvet



Pojkarna hade jage runt köksbordet, dom sprang hur länge som helst men jag filmade bara en liten stund. Helt tokiga!


Men efter en stund blev det liite för mycket spring och bus, båda killarna började bli trötta så dom fick varsitt russinpaket och vilade lite.


Tack för en supertrevlig eftermiddag/kväll! Måste vi göra om fler gånger :)

Nu på kvällen har jag och Johan delat på en pizza och sett på sagan om ringen. Men nu ska vi sova! Hoppas ni har haft en bra start på året!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gott nytt år på er med! :)

2011-01-01 @ 22:28:20
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

tack för en helt underbar super kväll :) måste vi verkligen göra om flera gånger :) killarna har ju super skoj ihop å vi föräldrar me :D

2011-01-02 @ 07:26:28
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

klart du står i toppen av listan :D <3

2011-01-02 @ 11:40:40
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback