110224

Sitter just nu och kollar på Ghost Whisperer, Lucas ligger och sover på övervåningen. Vi har inte gjort mycket allr hittils idag, efter frukost så badade Lucas :) Han älskar att bada så han badade lääänge och skvätte ner hela badrummet :P Han ville absolut inte gå upp, men när han ställde sig upp och kissade i vattnet så passade jag på att ta upp honom :P Han blev inte direkt glad när jag lyfte upp honom men han hade badat jättelänge.




Efter badet så sprang Lucas runt och busade men efter en stund ville han se på barnprogram så jag bäddade ner honom i soffan. Jag gick och kollade lite på datorn och när jag kom tillbaka en liten stund senare så låg Lucas och sov i soffan. Klockan va bara 10 men han stensov så jag bar upp honom till sängen.


En trött liten sötnos!


När Lucas vaknar ska han äta lite lunch och sen ska vi till Emaus tillsammans med Emma & Mira. Vet inte kom Frida och Sara också ska med, kanske får se sen. Hoppas på att solen tittar fram lite sen.
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Likadan tröja som willepille :)



sv: tack för tipset! :)

2011-02-24 @ 12:30:25
URL: http://endenise.se
Postat av: Lina

Vad snyggt han kamouflerade sig med duschen ;)



Gosigt att kunna somna så i soffan, Ellie sover bara i sin säng så lägger man henne inte där så kan hon vara vaken hela dagen trots att hon är trött.

2011-02-24 @ 18:42:46
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback