Tisdag

Idag har vart en mycket bättre dag än gårdagen! Hade lite huvudvärk i morse men det försvann ganska fort, Lucas va lite hängig och gnällig imorse också och jag va rädd att han höll på att bli sjuk igen. Men han piggnade till och har vart jätteglad idag :)

Lucas har vart på dagis och jag har vart i skolan mellan 10 och halv 4. Hade Engelska och Svenska B och lektionerna gick ganska fort idag, speciellt engelskan. Har vart väldigt trist väder idag, regn och blåst så det va inget kul att gå till och från dagis..

När jag och Lucas kom hem från dagis så gjorde vi en pizzadeg och när Johan kommit hem från jobbet så fixade vi pizzorna och åt :) Lucas hjälpte till att kavla deg och sen skulle han hjälpa till att breda ut ketshup på pizzan men han slickade bara av kniven med ketshup :P Sen läste vi saga och såg på barnprogram, en mysig kväll!

Nu har jag precis sett på Sofias änglar och nu ser jag på den hemlige miljonären. Imorgon har jag bara en lektion, psykologi mellan 15.10-17.10. Ska plugga en del på förmiddagen.


Pizzabak!


Såhär glad är man när man får pizza, SÖTAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback