Taco & buzz kväll!

Igår va jag i skolan mellan halv 9 och 11 och hade programhantering som vanligt. När jag kom hem så städade jag lägenheten, käkade lunch, kollade lite på tv och sen vid 2 gick jag och hämtade Lucas från dagis :) När jag kom dit så sprang dom rint i en ring och sjöng och dansade, Lucas skulle visa vad dom hade gjort så det tog en liten stund innan vi gick från dagiset :) När vi kom hem så kollade vi lite på Brum på tv och så tog jag en dusch.

Strax före 5 kom Johan hem och så började vi laga mat, vid 5 kom Melissa, Marcus och Vincent hit :) Vi åt mat och sen lekte ungarna som tokar som vanligt och vi vuxna spelade buzz! Blev några omgångar och sen åt vi chokladpuding och spelade lite till innan dom åkte hem vid 8. En riktigt trevlig kväll :)






Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha fan va snygg min jag gör haha jag dör!

tur att du inte gjorde bilden större så man verkligen ser min fina min :p

2011-02-19 @ 14:08:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Va mysigt :)

2011-02-19 @ 16:20:43
URL: http://mammasandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback