Söööndag

Sitter just nu i soffan och har precis ätit lite kvällsmat. Kommer inte göra någonting mer än att sitta i soffan och kolla på tv ikväll! Vi kom hem förut vid halv 4 och då åkte Johan iväg och storhandlade på ica och jag började städa lägenheten. När Johan kom tillbaka så hjälpte han till med städningen och när det var klart så såg jag ett avsnitt av one tree hill. Lucas somnade i mitt knä och då va klockan bara halv 7, men han hade vart rätt trött under eftermiddagen så jag gjorde en välling till honom och så somnade han.

Igår när vi hade vart på badhuset så åkte vi till Johans föräldrar :) Lucas busade med farmor, farfar och faster under dagen. Vi åt god mat och hade trevligt, Lucas somnade vid 8 och jag va jättetrött under kvällen så jag gick och la mig redan vid 9.



Lucas grejar med modelleran som Johan gjorde igår :)


Nu ikväll ska vi se på Solsidan och sen ska vi se på filmen "I rymden finns inga känslor". Hoppas att den är bra! Imorgon har jag progamhantering på morgonen och senare på dagen kommer Melissa, Vincent och Marcus hit och äter mat och spelar buzz! :)



(Måste bara säga att ni har blivit lite tråkiga, det är ca 30 stycken som läser bloggen men ändå får jag nästan inga kommentarer.. Det är så roligt att logga in på bloggen och läsa lite kommentarer, så kom igen nu och kommentera! :P)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ska bli skoj å äntligen ses igen =)

2011-02-07 @ 08:12:48
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Lina

Förlåt, jag har latat till mig lite. Ska försöka bättra mig ;)

2011-02-07 @ 18:12:09
URL: http://www.adperpetuum.se
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell & Melvin & gravid ★

söt unge:)

2011-02-08 @ 10:52:20
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback