Morgon 02.15?? NEJ!!

Underbart väder har det vart idag, blå himmel, sol och ingen blåst :) Skönt! Något som inte var lika skönt va att Lucas vaknade inatt vid 2 och tyckte att vi skulle gå upp.. Jag höll inte riktigt med.. Jag och Lucas sov i dubbelsängen, Lucas sover bättre där när han är sjuk och sover lite oroligt. Och Johan sov på madrassen i Lucas myshörna, han tycker att det blir så trångt när vi ligger alla 3 i dubbelsängen, han är lite känslig :P

Men iaf, jag vaknade av att lampan i taket va tänd och Lucas gick runt och lekte med sin lastbil.. Kollade på klockan och den va strax efter 2 på natten.. Gick och hämtade Lucas, släckte lampan, la Lucas bredvid mig och somnade om. Men så fort jag somnat så gick Lucas upp igen.. Han låg och väntade på att jag skulle somna så att han kunde gå upp igen, skitunge... Gick iaf upp och hämtade honom igen och när jag somnade om, gissa vad han gjorde då? Jo han gick upp igen.. Denna gången gick han bort och kollade på Johan, jag hämtade honom igen och denna gången la jag armen om honom så att han inte kunde gå iväg. Han va skitarg för att han satt fast, men tillslut somnade han och klockan va över 3 på natten.. Jag somnade också om och sen vaknade vi vid halv 7 igen. Då gick vi upp och åt frukost. Lucas hade ingen feber när han vaknade :)


B U S U N G E !!!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Novalie

Vilken liten sötnos!

2011-02-09 @ 22:23:27
URL: http://mammasandraa.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

haha va ere han stoppat i munnen? :P

lilla tokungen =)

2011-02-11 @ 10:31:23
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback