Lördag!


Lucas hittade en krita och ett papper här om dagen och la sig på golvet och målade :) Världens sötaste ♥


Just nu ligger Lucas och sover, jag har kollat lite på Ghost Whisperer och Johan åkte till Ed imorse. Han ska fixa iordning våran V70 (den bilen vi använder nu) och våran 740 som står i garaget i Ed. Vi ska troligtvis sälja båda bilarna och köpa en helt ny bil.
Idag ska jag och Lucas ut till min mormor och morfar, äta lite lunch och umgås :) Mamma, Emma & Mira och Elin och Agneta ska också dit :) Vi är väl där en stund och sen ska vi till torp och handla med mamma & Emma. Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, får se sen.

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emily - Mamma till Vincent & Eddie ('v')

Tusen tack! Han är underbar ... :-)

Va söt Lucas är.. Hihi!

2011-02-19 @ 12:17:34
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Ja vi får hoppas att det vänder snart. Han är j glad hela dagarna när vi väl gått. Så hoppas att han inser att vi faktiskt kommer tillbaka och att när vi hämtar honom faktiskt inte ska dit igen förens nästa dag haha.

2011-02-19 @ 12:43:43
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback