Fredag

Gårdagen började med skola och dagis, jag va i skolan mellan 9 och 11 och Lucas va på dagis mellan 9 och 2. Känns inte kul att inte kunna hämta honom direkt efter skolan men dom sover ju på dagis så det går ju inte att hämta honom då.

Jag gick hem, satt vid datan en stund och sen fixade jag mat och såg på tv. Har vart trött hela veckan, skulle ju egentligen vart och simmat men jag orkade verkligen inte det igår. Fastnade i soffan och orkade inte göra någonting, tog en dusch och sen gick jag och hämtade Lucas.

Istället för att gå hem så gick vi till Emma & Mira :) När Lucas kommer dit så springer han direkt till bokhyllan där leksakerna står och tar ner bilarna :P Mira blir bara större och större för varje dag, hon låg i mitt knä och försökte prata. Mamma kom hem lite senare och så åt vi lite smörgås. Och när Johan kom så fikade vi lite igen, daimtårta.



Söta Mira!


Lucas kollar på Rorri racerbil med moster Sara :)



Vid halv 7 åkte vi hem, Lucas fick välling och somnade och jag & Johan lagade tacos och såg på film. Vi såg på Grown ups, rolig film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback